chinchilla

NagelacksBeroende

Trådstartare
Rufus nya sovplats :D haha, så söt :love:

PICT2072.jpg

Sv: chinchilla

Åh, så söt! :love:

Hur är chinchillor med gnagning, funkar det att ha tygpåsar i buren eller är de massakrerade efter ett tag?

Vi har deguer, och de är rätt hemska på att gnaga. Den ena brukar dock krypa in i höbollen för att sova (på rygg...:rofl:), men han kanske hellre skulle vilja ha en sovpåse?:idea:

min gnager inte på saker av tyg, utan gnager sönder allt trä han ser ;) haha, så mitt skrivbord är redan halvt förstört. :D
han provade att gnaga lite på sin blåa hängmatta, men jag tror inte den var så god :p så han smakade lite bara, sen gav han upp det ^^

å en sån måste ja hänga in i min bur :) eller 4 jag har ju fyra chinchillor så de inte blir slagsmål hi hi

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
647
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 536
Senast: Rugge
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 055
Senast: bobbbo
·
  • Omröstning Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 336
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Banta/slimma ner shettis?