Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har träffat flera hopplöst rädda chihuahuor men också ett par fantastiska som gör att jag inte kan låta bli att tänka på att hitta just en sån. En bra chihuahua har en sån härlig utstrålning.
Båda raserna är ganska lika när det kommer till hälsa, träning, osv. Den största skillnaden skulle jag säga att det finns fler chihuahor med dåligt temperament, så det är lättare/större chans att få en trevlig papillon än en trevlig chihuahua. Men vill man verkligen ha en chihuahua gäller det bara att vara extremt noggrann med val av uppfödare
Har funderat ett varv till och kollat in och läst så mycket jag hunnit om chihuahua (hade jag varit så är noga när jag köpte min första hund så hade det nog blivit en bättre match). Det blir en korthårig chihuahua, men kommer leta noga efter en seriös uppfödare.
Jag hade verkligen svårt att välja då båda raserna tilltalar mig mycket men kanske blir en papillon nästa gång.
Nästa val blir tik eller hane? Tror jag kommer gå efter individen och inte könet i första hand.
Ja visst är han tyckte om honom så mycket redan första gången jag träffade honom. Klickade direkt med varandra. Han är så otroligt kelig, nyfiken och lekfull som valpar ska vara.
Trädgård & Växter Nu är katten billig :meh: Hon har dragit upp hälften av mina paprikaplantor.. Så nu har jag bara fem. Hur ska jag klara mig?!
:angel:
Hästmänniskan Jag är rätt dålig på att sätta mål överlag utan gillar att ta det som det kommer numera.
Mitt främsta mål är att ha roligt med hästarna...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.