Nittionio

Trådstartare
Måste bara säga att jag blev väldigt förtjust i Chicago Z på Strömsholmstävlingarna. Någon här som har sett eller har avkomma e honom?? Hoppade jättefint och betedde sig trevligt!

Hur är det med betäckning/sperma från honom? Tror att det finns fryst men är inte säker!?

Sv: Chicago Z

Nittionio skrev:
Måste bara säga att jag blev väldigt förtjust i Chicago Z på Strömsholmstävlingarna. Någon här som har sett eller har avkomma e honom?? Hoppade jättefint och betedde sig trevligt!

Hur är det med betäckning/sperma från honom? Tror att det finns fryst men är inte säker!?
Har en bakant som väntar föl efter honom, beräknad fölining om 3 veckor, ue. Lasandos.

Tror det fanns en bild på ett föl som är född på Markebäck på deras hemsida E. Chicago Z-Cor de la bryere kolla under "blandat".

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Chicago Z

Markebäck har två jättefina föl efter Chicago Z den ena med Goldstrand som morfar och den andra med CorDeLa Bryére som morfar, båda har mycket bra modell och bra gångarter. Fast den med CorDeLaBryére som morfar är en klass för sig!
Det finns fryst, kontakta ägarna vid intresse!

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 829
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 789
Senast: Milosari
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 485
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 300
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka