Nittionio

Trådstartare
Måste bara säga att jag blev väldigt förtjust i Chicago Z på Strömsholmstävlingarna. Någon här som har sett eller har avkomma e honom?? Hoppade jättefint och betedde sig trevligt!

Hur är det med betäckning/sperma från honom? Tror att det finns fryst men är inte säker!?

Sv: Chicago Z

Nittionio skrev:
Måste bara säga att jag blev väldigt förtjust i Chicago Z på Strömsholmstävlingarna. Någon här som har sett eller har avkomma e honom?? Hoppade jättefint och betedde sig trevligt!

Hur är det med betäckning/sperma från honom? Tror att det finns fryst men är inte säker!?
Har en bakant som väntar föl efter honom, beräknad fölining om 3 veckor, ue. Lasandos.

Tror det fanns en bild på ett föl som är född på Markebäck på deras hemsida E. Chicago Z-Cor de la bryere kolla under "blandat".

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Chicago Z

Markebäck har två jättefina föl efter Chicago Z den ena med Goldstrand som morfar och den andra med CorDeLa Bryére som morfar, båda har mycket bra modell och bra gångarter. Fast den med CorDeLaBryére som morfar är en klass för sig!
Det finns fryst, kontakta ägarna vid intresse!

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 022
Senast: LiviaFilippa
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
420
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 096
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
778
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka