Chem trails - tror ni på dem?

Sv: Chem trails - tror ni på dem?

Nej, jag tror inte på det. Men jag är inte förvånad över att det finns folk som gör det - det finns folk som tror på spöken liksom...
 
Sv: Chem trails - tror ni på dem?

Kl

Umgås med flygfolk, allt från tekniker, piloter mm. INGEN hade en aning om vad dessa chem trails var! (förrän jag berättat vad folk på Internet tror)
DEt är ren vattenånga...

Den enda sprayning som sker är inne i kabinen och det är för att döda insekter (enbart i vissa länder).
 
Sv: Chem trails - tror ni på dem?

Precis vad någon utsänd av Illuminati skulle säga...;)

A_Tx-c2CUAA07pC.jpg
 
Sv: Chem trails - tror ni på dem?

Well.. Jag skulle vilja se vart på vingarna utsprutningen sitter. Vi kan se små stenar på månen men inga har kort på planen.. De måste ju landa någongång?

Rena besprutningsplan/helikoptrar syns anordningen tydligt, och de är inga passagerarflygplan....
 
Sv: Chem trails - tror ni på dem?

Beviset som ofta tas upp är ett dokument från USAs kongress (?) där det står lite olika saker bla att man förbehåller sig rätten att mixtra med vädret och att släppa ut kemikalier för att förändra förutsättningarna i jonosfären.
Jag orkade ärligt inte läsa det hela ordentlgit men som jag tolkade så handlar det hela om en konfliksituation. Om man gör det hela tiden så förstör man ju för sig själv också och riktigt så korkade är de inte.
 
Sv: Chem trails - tror ni på dem?

Men dessa kemikalier kanske blandas i direkt med det andra bränslet? För att det ska ske global uppvärmning som man sedan skyller på vanliga människors CO2-utsläpp. Allt för att skapa ett behov av en mer centraliserad makt för att lösa problemen. Målet är alltså en one-world-government styrd av männen bakom järnkulisserna i Bilderberggruppen.

Detta baserar jag på bland annat absolut ingenting. (Edit: Vilket jag kan säga är ovanligt starka bevis i chem trails-kretsar.)
 
Senast ändrad:
Sv: Chem trails - tror ni på dem?

Nu tror jag inte på att chem trails, men det finns ju faktiskt bevis och händelser där regeringar har erkänt att de har släppt ut kemikalier över sin egna befolkning för att "se vad som händer". Så jag skulle absolut inte se själva grejjen som någon omöjlighet.

Men, orkar jag bry mig? Nej absolut inte. Däremot är jag rätt säker på att 9/11 inte var någon annan än usa själva. Annars hade de inte valt den absolut sämsta metoden någonsin för att få död på bin laden.
Det är alldeles för mkt i hela den historien som inte stämmer.
 
Senast ändrad:
Sv: Chem trails - tror ni på dem?

Varför skulle USAs eventuella egna inblandning i attacken vara ett motiv till att välja sämre metoder i jakten på Bin Laden menar du? Vad är det mer som inte stämmer?
 
Sv: Chem trails - tror ni på dem?

Det visar att de inte var så motiverade till att fånga/döda honom, utan att de hade andra motiv istället. Hade de bara velat göra det så hade de ju kunnat utföra det på betydligt bättre sätt, och framförallt betydligt kortare tid.

Det är ju bara länder med olja som USA hittar massförstörelsevapen i, eller som har terrorister som bara mååååste utplånas :angel:

Kolla sedan på vilket sätt byggnaderna kollapsar, och kolla framförallt på byggnad 8. Inget plan åkte in i det, och om jag inte minns fel så var dessutom hela byggnaden utrymd redan innan. Det var folk på plats och röjde och tog med sig saker därifrån tidigt.
Det är ganska så uppenbart att de försökte dölja något.

Kolla gärna hur det går till när man river en riktigt stor byggnad med, jämför med hur byggnad 8 kollapsar...
 
Sv: Chem trails - tror ni på dem?

Na jag orkar inte med sadana manniskor. For att inte saga att slappa ut det via flygplan maste ju vara det absolut mest puckade och ineffektiva sattet att gora det pa, skulle man nu vilja. Suck. Nej, folk borde vara mer oroliga over media och sin utbildning. Dar har vi den riktiga hjarntvattningen.
 
Sv: Chem trails - tror ni på dem?

Flygplan är ju inte direkt miljövänliga men att komma med teorier att kemikalier tillsätts som motivering att skada miljön -bullshit. Som jag uppfattat det är det väldigt stikta regler och att någon skulle på nått sånt här verkar vara en omöjlighet. Och att det dessutom skulle vara utbrett :crazy:. Nej jag tror inte ens att de är så korkitopp.

hur skulle motorn klara detta? Knappast alls eller hur?
 
Sv: Chem trails - tror ni på dem?

Beviset som ofta tas upp är ett dokument från USAs kongress (?) där det står lite olika saker bla att man förbehåller sig rätten att mixtra med vädret och att släppa ut kemikalier för att förändra förutsättningarna i jonosfären.
Jag orkade ärligt inte läsa det hela ordentlgit men som jag tolkade så handlar det hela om en konfliksituation. Om man gör det hela tiden så förstör man ju för sig själv också och riktigt så korkade är de inte.

Försök att påverka vädret genom att släppa ut joner förekommer ju. Silverjoner tror jag Kina har testat. Men det är ju givetvis inte alltid och inte alla plan :D

Rent juridiskt är det ett problem. Om jag ser till att få regnet stället för någon annan som annars skulle fått det så kan det bli rejäla processer. Inte i Kina dock för där gör partiet som de vill.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp