FadeAway

Trådstartare
Någon som vet nått om denna hingst.
Han är f 82 e Chirac - Portwein misstänker att han inte blev godkänd som fyraåring då han bara har nio avkommor.

Sv: Cheer guy

Stämmer, han godkändes vid hand som treåring men fixade sen inte bruksprovet.

Han har lämnat godkända hingsten Christo 820.
Nån som vet nått om denna hingst så är det också tacksamt :D

Hm, jag tror inte att jag har några på datorn, och just nu är jag lite halt och inte så rörlig. Men jag ska kolla på den andra datorn senare :)

Hon är iaf ett sto född 1987 eller 1989(kommer faktiskt inte riktigt ihåg :o) och flugskimmel.
Väldigt trevlig häst, men med lite humör.
Hon är inte tävlad något vad jag vet, men har haft några föl.
Vet tyvärr inte alls mycket om henne, men jag red henne under de åren som hon stod
på Ekuddens Herrgård i Småland, och gick som ridskolehäst.
Om hon fortfarande lever, vilket jag tror, så står hon på Vetlandaortens Ryttarförening. :)

Återkommer med bilder!

Spännande :laugh:
Hittade en bild på henne på Vetlandaortens rf så hon lever nog.
Men vore givetvis roligt att se fler.

Ååh, vad kul att du hittat henne där! Jag har letat lite för dåligt. :p Mina gamla ridskolepållar. :love:
Inte sett dem på flera år, så jag borde verkligen åka dit o hälsa på! :D

Liknande trådar

Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
2 129
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 186
Senast: Jadzia
·
Ridning Jag såg denna artikel om att hingsten Highcruiser fått tagits bort efter en olycka i hagen. En sammetsögd hingst har lämnat oss –...
Svar
2
· Visningar
648
Senast: Angel
·
Avel Jag går ettan på hästgymnasium och har en uppgift kallad "fantasi-avel" där vi väljer ett sto och en hingst som vi ska låtsas avla på...
Svar
13
· Visningar
2 905
Senast: Kisseninan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka