Chatageno 1064

FadeAway

Trådstartare
Jag är nyfiken på denna hingsten men har tyvärr ingen hingstkatalog här :( Har läst lite på flyinge. Nån som vet nått om honom? :d

Sv: Chatageno 1064

Cathageno är efter Caretino, vann bruksprovet i hoppning för 5-åringar i fjol om jag inte missminner mig, med framförallt höga ridbarhetsbetyg.
Han är hela 174 cm i mankhöjd, brun med bläs, verkar trevlig att ha att göra med överhuvudtaget.
Han var inte med i hingstkalendern för 2004, antagligen för han godkändes först samtidigt som den trycktes eller nåt?

Om allt går som det ska får en Cathageno-bebis se dagens ljus hemma hos mig till sommaren... :D

Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Mat Känns som jag är sista personen som söker recept på fisk. Men har en sambo som upptäck sen tid tillbaka det med fisk är ganska gott...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 383
Senast: Kakis
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar