Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det skulle jag inte göra men däremot skulle jag få UT den på det hala golvet och få den lugn där...hur skulle du gjort ? Drogat den ?
Jag måste vara en hemsk människa...som när jag lär hästarna att gå i walkern så stoppar jag bara in dom så får dom gå där....Konstigt att ingen är panikslagen och vägrar gå in nästa dag, dom lär sig att gå där på ung 5 minuter ..hur skulle du gjort ?
Släpade verkligen cesar hunden runt runt tills den inte gjorde motstånd längre ?
Och hundar är sannerligen inte hästar.
Ja, han släpade runt hunden tills den inte gjorde motstånd längre.
OM ni inte tycker att det är trevligt, varför fortsätta tala om för folk att ni tycker CM är en vettig hundtränare "för han begår ju bara övergrepp IBLAND. Gör bara illa hunden IBLAND. " ?
Hur kan en man som inte ens kan läsa hund vara ytterst begåvad? Jag tycker att han är ytterst begåvad med att ta hundägarna rätt och det ska han ha stor eloge för..men begåvad inom ämnet hund? Han har ju till och med erkänt att han aldrig läst något om "hundlära" utan att han kör sitt eget race...och visst, för att vara självlärd är han väl "bra", men det framgår ju väldigt tydligt att han missat en del viktiga kapitel i den etologiska och kanske ffa kynologiska läran.
Jag tycker att du ska vara försiktig med hur du uttrycker dig. Du säger vad du tycker (antar och hoppas jag) Men istället skriver du som om det är fakta. Alla tycker olika.
Håller fullt med dig! Jättebra skrivet!
Jag såg ett program där han faktiskt använde elhalsband. Det låter barbariskt men jag tror att det bara är en lätt liten stöt för att hunden ska reagera.
Detta halsband användes på en hund som var så aggressiv så att den skulle avlivas. Med hjälp av halsbandet så lyckades Cesar få uppmärksamhet av hunden och han lyckades träna bort detta beteende.
Jag tycker det var rätt gjort av honom då hunden fick leva vidare. Visst, jag tycker inte att det är okej att sätta på ett elhalsband på en hund men om det är absolut sista utvägen så tycker jag att man kan testa. Hunden skulle ha avlivats och han lyckades hjälpa hunden från aggression. Jag tycker att det var bra gjort av honom!![]()