Cerazette + cyklo f?

angiepangie

Trådstartare
Har för ca 2 månader sedan börjat äta cerazette igen efter ca ett halvårs uppehåll. Innan det åt jag dom i ca 2 år och hade småblödningar någon enstaka gång, men nu har jag haft blödningar ca 2,5 vecka.

Nu dom senaste dagarna har det tunnats ur för att sedan komma tillbaka rätt mycket och då jag ska jobba och ha mig är det inte riktigt läge för kraftiga blödningar. Minns att jag innan jag började äta p-piller köpta cyklo-f som fungerade bra för att minska det.

Min fråga till er kloka bukare blir nu, kan man äta cyklo-f trots att man äter cerazette?
Jag tänker självklart ringa um, men nu när det är röda dagar, klämdagar och allt vad det heter lär det dröja ett par dagar så tänkte att jag lika gärna kan höra om någon här har erfarenhet av det :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 223
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 039
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 403
Senast: Johanna1988
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 026
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka