central beslutat vargavskjutning

Sv: central beslutat vargavskjutning

Och jag menade just jasså och inget annat. Brist på kommenatarer innebär aldrig annat än just brist på kommentar och inte medhåll.

Senast ändrad:

Och jag menade just jasså och inget annat. Brist på kommenatarer innebär aldrig annat än just brist på kommentar och inte medhåll.

"Jasså" tal-varianten av jaså och ordet har följande synonymer :säger du det, verkligen, jaha, på så sätt, aha, jag förstår.

svarar man jasså på ett påstående och ingenting annat så blir ju innebörden på så sätt, aha, jag förstår.:D

Nja det blir snarare "säger du det, verkligen, jaha, på så sätt, aha, jag förstår"

Och definitivt inte -jag håller med som du tycks tro.

Nja det blir snarare "säger du det, verkligen, jaha, på så sätt, aha, jag förstår"

Och definitivt inte -jag håller med som du tycks tro.

A säger: -jorden är platt

B svarar: -jasså!

Utan ngn motfråga så innebär det ett konstaterande " säger du det, verkligen, jaha":D:D

Ett utmärkt exempel. Jag håller ungefär lika mycket om det du säger som jag håller med om att jorden är rund, då är jasså ett utmärkt svar. Inget medhåll utan ett milt ifrågasättande.

Ett utmärkt exempel. Jag håller ungefär lika mycket om det du säger som jag håller med om att jorden är rund, då är jasså ett utmärkt svar. Inget medhåll utan ett milt ifrågasättande.

Varför svarade du då inte bara "jasså" utan klart motiverade din negativa hållning nu då:D:o

Säg det du, du får väl fundera över det, och anlysera det i 20 inlägg till.

Jassså. Nej det finns inte någon objektiv fakta alls i en diskussion hur jag uppfattar det du skrivit, inte mer än att alla fakta finns i mitt huvud, i det fallet är jag enväldig domare och totalt subjektiv. Kan man över huvudtaget tala om objektivitet när man diskuterar hur någon uppfattas.

I mina ögon så är du en varghatare, precis som du kallat mig vargkramare. Det är bildlig tolkning, inte bokstavlig. Jag kramar inte vargar och du vill inte utrota alla vargar.

Jassså. Nej det finns inte någon objektiv fakta alls i en diskussion hur jag uppfattar det du skrivit, inte mer än att alla fakta finns i mitt huvud, i det fallet är jag enväldig domare och totalt subjektiv. Kan man över huvudtaget tala om objektivitet när man diskuterar hur någon uppfattas.

I mina ögon så är du en varghatare, precis som du kallat mig vargkramare. Det är bildlig tolkning, inte bokstavlig. Jag kramar inte vargar och du vill inte utrota alla vargar.

Återigen vi diskuterar din tolkning av ordet "jasså"
De fakta som finns stöder inte din tolkning.

Att du anser mig vara varghatare ligger ju helt i din linje av sakliga tolkningar..så det tar jag inte så hårt

Jasså, gör vi det.

Å ers högvördighet har börjat tala i tredje person:D:D

eller ställer du dig frågande till att vi diskutera ordet "jasså" då finns ju äldre inlägg i tråden att tillgå så det rätar ut eventuella frågetecken du har

Å ers högvördighet har börjat tala i tredje person:D:D

eller ställer du dig frågande till att vi diskutera ordet "jasså" då finns ju äldre inlägg i tråden att tillgå så det rätar ut eventuella frågetecken du har

Jag trodde tråden handlar om vargar, men visst jag kan ha fel.

Jasså tycker du det.

Snarare i 353, då en viss lbb börjar med sin djupanalys av ordet jasså som är en del av vargdiskussionen.

Jasså tycker du det.

Snarare i 353, då en viss lbb börjar med sin djupanalys av ordet jasså som är en del av vargdiskussionen.

Jag blev uppriktigt förvånad eftersom du uttryckte dig som du gjorde. För jag vet ju vilket vitglödgat hat du hyser mot en nyanserad inställning till vargfrågan
Så jag var ju tvungen, och mycket riktigt visade det sig ju att du hade vissa problem med ordförståelsen:D:D

Vi kom ju fram till att du hade problem med ordförståelsen då du läste in ett icke befintligt medhåll.

PS. inlägg riktade till dig kan inte bemöta nyanserade inlägg, dina inlägg saknar grundförutsättningen för det då de är starkt färgade av ditt varghat, det lyser igenom även när du försöker maskera det.

Vi kom ju fram till att du hade problem med ordförståelsen då du läste in ett icke befintligt medhåll.

PS. inlägg riktade till dig kan inte bemöta nyanserade inlägg, dina inlägg saknar grundförutsättningen för det då de är starkt färgade av ditt varghat, det lyser igenom även när du försöker maskera det.

Det du skriver bekräftar verkligen det jag skrev nyss:D

Att jasså betyder "jag håller med"? Nej du det gör det inte. Det är ju på den punkten vår tolkning av ordet skiljer sig. Du envisades med att jag höll med trots att jag dementerade och det med med hänvisning till inlägget "jasså".

Att jasså betyder "jag håller med"? Nej du det gör det inte. Det är ju på den punkten vår tolkning av ordet skiljer sig. Du envisades med att jag höll med trots att jag dementerade och det med med hänvisning till inlägget "jasså".

Vad jasså betydde stod i synonymlexikonet.
Det åtföljdes av en icke befintlig förnekande kommentar.
ergo....:D:D

Liknande trådar

M
Övr. Hund Läs! (Detta är hämtat från Canis.se) Vem är chefen? Text: Randi Helene Tillung Sammanfattning Länge har det varit...
Svar
2
· Visningar
1 280
Senast: millansnillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama