Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag menade just jasså och inget annat. Brist på kommenatarer innebär aldrig annat än just brist på kommentar och inte medhåll.
Nja det blir snarare "säger du det, verkligen, jaha, på så sätt, aha, jag förstår"
Och definitivt inte -jag håller med som du tycks tro.
Ett utmärkt exempel. Jag håller ungefär lika mycket om det du säger som jag håller med om att jorden är rund, då är jasså ett utmärkt svar. Inget medhåll utan ett milt ifrågasättande.
Säg det du, du får väl fundera över det, och anlysera det i 20 inlägg till.
Jassså. Nej det finns inte någon objektiv fakta alls i en diskussion hur jag uppfattar det du skrivit, inte mer än att alla fakta finns i mitt huvud, i det fallet är jag enväldig domare och totalt subjektiv. Kan man över huvudtaget tala om objektivitet när man diskuterar hur någon uppfattas.
I mina ögon så är du en varghatare, precis som du kallat mig vargkramare. Det är bildlig tolkning, inte bokstavlig. Jag kramar inte vargar och du vill inte utrota alla vargar.
Jasså, gör vi det.
Å ers högvördighet har börjat tala i tredje person
eller ställer du dig frågande till att vi diskutera ordet "jasså" då finns ju äldre inlägg i tråden att tillgå så det rätar ut eventuella frågetecken du har
Jag trodde tråden handlar om vargar, men visst jag kan ha fel.
Jasså tycker du det.
Snarare i 353, då en viss lbb börjar med sin djupanalys av ordet jasså som är en del av vargdiskussionen.
Vi kom ju fram till att du hade problem med ordförståelsen då du läste in ett icke befintligt medhåll.
PS. inlägg riktade till dig kan inte bemöta nyanserade inlägg, dina inlägg saknar grundförutsättningen för det då de är starkt färgade av ditt varghat, det lyser igenom även när du försöker maskera det.
Att jasså betyder "jag håller med"? Nej du det gör det inte. Det är ju på den punkten vår tolkning av ordet skiljer sig. Du envisades med att jag höll med trots att jag dementerade och det med med hänvisning till inlägget "jasså".