Centimeter hoppning i sydnärke

Keep on Dreaming

Trådstartare
Jag har en unghäst som jag skulle vilja hopptävla lite med när distans säsongen är över för hans del.
Så jag skulle vilja veta om det är någon som vet när/vart det är centimeterhoppningar. Jag vill inte åka onödigt långt men såsisådär 6-7 mil går väl an. September- Februari.

Sv: Centimeter hoppning i sydnärke

Tävlingar hittar du på www.ridsport.se kolla under distriktförbund-sök distrikt. Där hittar du tävlingar som är nära dig.
Lycka till!

Men jag hittar bara proppar på Lokala tävlingar och uppåt!
Jag vill rida klubbtävlingar till en början med en unghäst som inte startat hoppning förut. Är det korkat eller? :mad:

Putt putt. Jag tror verkligen inte på att det inte en enda klubbtävling i hela sydnärke.

Har du kontaktat ridklubbarna? De är de enda som kan svara på detta...
Sök via ridsport.se och kasta dig på telefonen! :bump:

Hej!
Jag har en massa småtävlingar uppskrivna, som jag har tänkt att ta Wille på :).
Första är nu på onsdag på Örsta, start 18.00, från 20 cm och upp till så högt man vill. Sedan har Stimmerkulla 15'e, men det blir väl tight med tanke på Ekenäs.
3/9 har Odensbacken träningshunting, kan ju vara kul, och sen har Valåsen träningshoppning 11/9. 17/9 är det träningshunting igen, i Stimmerkulla och 18/9 har Wittvång cm-hoppning. Odensbacken har cm-hopp 24/9 och Valåsen igen 1/10. Odensbacken 8/10, Wittvång 9/10.

Ett tips är att gå in på distriktets hemsida (www.distriktet.nu) och kolla på de klubbarnas hemsidor med jämna mellanrum.

/Josefin

Raderat

Blev dubbelt...

Senast ändrad av en moderator:

Är du fortfarande intresserad så finns det ju Pay´n Jump i kumla (Kurk) nu till helgen tror jag.

btw, din häst har stått i mitt stall tidigare. :)

oki oki.

Visst gik han som lektionshäst på Lindhult ett tag? Iaf så stod han i mitt stall innan han stod där, det är ju bra många år sedan.. Men visst heter han Keep On Dreaming? Har för mig att de kallade honom Drömmen när han stod på Lindhult.. men jag kan iofs komma ihåg sååå fel. ;)

Liknande trådar

Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
945
Senast: Luff
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: tara
·
Anläggning Hur stort klarar sig era 700kgs hästar på? Jag vet att det är en omöjlig fråga men någon har väl erfarenhet. Min vuxna ardenner/pre kan...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Luff
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka