Celer Fortuna

T

T3ss

Håller på att göra en hemsida till vårt stall på min webdesign lektion. Ska göra en liknande den här http://www.kolgjini.se/ . Har ett litet stall och för tillfället står det bara 8 hästar här hemma, varav ett är årsföl. Håller på med lite avel. Kommer ha 3 föl nästa år tror jag. Behöver lite tips/råd då jag själv är så velig på hur jag vill ha sidan :p

Färgerna för stallet är blått och gult och jag har gjort en bild med blå bräcklig bakgrund och gul/orange text där det står "Stall Celer Fortuna".

1. Vad kan man ha bild på i stället för en stegrande häst? Ska jag ha bara en av våra hästar? Några av dom? Alla om det går att få alla på en bild? Hur/vart ska hästen stå då jag tar kortet? (svårt att få bra kort nu då nästan allt gröngräs är borta :( )

2. Några tips på menyrader? Har: Våra ston, våra avkommor, kontakta oss, länkar, bildgalleri. (Tror att det var alla). Borde man ha med en sida som berättar lite om stallet eller ska det stå på första sidan?

3. Några andra tips på vad man kan ha med/ta bort?

Placerar tråden i gnägg eftersom det har lite med hästar att göra, men den kanske skulle ha varit i datorer? Jag vet inte:crazy:

Sv: Celer Fortuna

snyggt, mycket snyggt!

en sak bara, när man går en i nyheter så har du för liten frame frö alla rader så en rulllist dyker upp, blä...
kan du skripta så att du får en scroll uppe och nere att rulla listan i?
scrolllisten förstör liksom designen nu...

Sv: Celer Fortuna

det där är inte min sida :crazy: skrev att jag skulle göra en liknande. men har bytt nu. gör en helt egen design... skit tråkig design men ^^

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 633
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 569
Senast: LiviaFilippa
·
Ekonomi & Juridik Stallet min vän och jag står i har bytt ägare och arrendatorn (som vi tidigare hyrt lösdriftsplats av) lämnar gården. Vi överväger att...
Svar
19
· Visningar
3 226
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
32 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka