Jag tänker att jag i åratal kämpat för att bli av med mitt magfett, jag har försökt göra någonting åt det eftersom jag inte gillar den. Kläderna sitter dåligt, jag vantrivs med den, den passar inte in i resten av kroppen. Jag har klagat på min mage i säkert 10 år om inte ännu mer.
Jag pallar inte med att klaga längre. Varför ska jag bara acceptera läget som det är när jag faktiskt kan göra någonting åt det? Jag vägrar ge upp för jag vägrar ha den där, när jag inte trivs med den.
Folk säger åt mig att börjar man väl operera sig så slutar man aldrig eftersom man egentligen inte är nöjd med sig själv. Men så är inte jag. Jag är relativt nöjd med resten, det är i alla fall ingenting som stör. Magen och mitt högra öra, är de två sakerna som stör och min mage är betydligt viktigare att göra någonting åt. Örat märks mest på foton. Men magen stör ju verkligen. Jag älskar att klå upp mig, festa, etc och det är inte kul när man köpt en jättefin klänning som man ser 7 månader gravid ut i.
Det går att göra någonting åt det, varför ska jag då inte göra någonting åt det? Varför ska jag gå omkring och lida när jag faktiskt inte behöver?