Cavalor hoof aid

ulle.j

Trådstartare
Nån här som har prövat cavalor hoof aid? Jag har gett enzion ett bra tag,men tycket inte jag får de resultat jag vill ha,så nu har jag köpt cavalor hoof aid istället. Nån som prövat detta??

Sv: Cavalor hoof aid

JAA, är det bästa jag provat mot dåliga hovar! Helt klart prisvärd och ger ett förbluffande snabbt resultat! Grattis till en god investering!

Superbra!Mycket prisvärt och resultatet låter inte vänta på sig.:banana:

Tack för era svar!! Precis vad jag ville höra!! Började ge igår kväll så jag hoppas det ska ge resultat om ett tag. Hon har verkligen bedrövliga hovar.... :crazy:

Japp,det tycker jag eftersom det funkar!Hade det inte gjort det är det en annan sak men detta hjälper verkligen!

Absolut tycker jag det är prisvärt istället för att köpa massa annat som inte funkar eller ha en häst med trasiga hovar.

Absolut tycker jag det är prisvärt istället för att köpa massa annat som inte funkar eller ha en häst med trasiga hovar.

Personligen anser jag att en bra och balanserad foderstat, samt en bra hovvårdare är guld värt. Blir långt mycket billigare än fodertillskott, för sen måste man ju ändå fortsätta eftersom någonstans felas det ju uppenbarligen. Slutar man då att ge, så är man åter tillbka i ruta 1.

Givetvis är det billigare i längden,men nu har jag oturen att ha en häst med en väldigt dålig hov ,pga en skada när hon var föl,så hon kommer förmodligen alltid ha spricka där.Just nu är hela hoven delad så hon är både nitad och limmad så det är nog mitt öde att ge henne dyra tillskott i all framtid.... :crazy:
Såg att det inte var mig du svarade men ville ändå "förklara" mig..

Liknande trådar

Hästvård Hej 💁🏼‍♀️ Min häst har dåliga hovar så tänkte börja ge biotin och se om det hjälper. Frågan är bara vilken man ska välja? Nu vet man ju...
Svar
4
· Visningar
778
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 542
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 153
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka