Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som har Cavallo grand Prix plus, hr många cm har era satt sig?
Tror ni jag som har ca 43cm kunna ha en höjd på 47cm eller tror ni det är för högt?
Mina har inte sjunkit så mkt alls, jag måttade mina ca 2cm för långa och la i hälkil. Har inte tagit ut hälkilen (som ihoptryckt borde vara ca 0,5cm), så jag gissar på att mina sjunkit 1,5cm.
Kan säga att jag är lite irriterad på att blixtlåsen på mina trots inte särskilt hård användning och bra skötsel gått sönder. Likaså har ena tryckknappen. Känns uselt med tanke på att de inte är de billigaste varianten ändå, så osäker på om jag därför skulle köpa likadana igen/rekommendera.
Mina har inte sjunkit så mkt alls, jag måttade mina ca 2cm för långa och la i hälkil. Har inte tagit ut hälkilen (som ihoptryckt borde vara ca 0,5cm), så jag gissar på att mina sjunkit 1,5 cm.
Ni som har Cavallo grand Prix plus, hr många cm har era satt sig?
Tror ni jag som har ca 43cm kunna ha en höjd på 47cm eller tror ni det är för högt?
Mina är iallafall inte med klacken. Och snabb googling säger inget om att klacken ingår eller inte däremot.Jasså, har Cavallo sina mått utan klacken inräknad i höjden som står i stöveln?