Casa Grande...

ancan

Trådstartare
Jag hörde just att han skall stå på transportsperma iår. Någon som vet om detta stämmer???
Vill så gärna ha hans underbara stam till mitt sto, men vill inte köra för långt med föl i transporten...

Sv: Casa Grande...

Förlåt, har inte med tråden att göra, men din användar bild, kan man få den till att sluta? Blir precis snurrig av den. :crazy:

Sv: Casa Grande...

Det skall väl vara för stammen då !!!!!! för annars finns det väl inte så många plus. Han är väl i tyngsta laget och utför sina uppgifter men inte mer

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: Squie
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
905
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 661
Senast: Mia_R
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka