Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Carmargue har inte jätte många avkommor i Sverige med de avkommorna som har visats på 3 årstestet fram till föra året har alla diplom utom en och jag har även sett några riktigt fina avkommor efter Carmargue.
Funderar på att betäcka mitt aerline h - Ceylon sto med honom. Behöver bra ben, stabilt psyke och gärna lite större gångarter. Själv hoppar hon bra, är kvick och atletiskt. Bedömd 8-8-7-8-8 (stambokföring). Hon har lite brett ansatt hals, ngt sänkt i sin rygg och är inåttåad. Tror ni det skulle passa?
Hästmänniskan Min gamla stallägare sa samma.. "hade en häst och den var skadad. Köpte en till för att få något att rida men sen blev den också skadad"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.