Zog

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av hingsten Carmargue? Vad för slags ston tycker ni att han ska användas till? Såg en del fina efter honom på treårs.....
 
Sv: Carmargue

ok :)
(ville bara påminna, för det är ingen självklarhet att alla vet om det är en shettis, ardenner, arab eller nån halvblodsras...) ;)
 
Sv: Carmargue

Carmargue har inte jätte många avkommor i Sverige med de avkommorna som har visats på 3 årstestet fram till föra året har alla diplom utom en och jag har även sett några riktigt fina avkommor efter Carmargue.
 
Sv: Carmargue

Funderar på att betäcka mitt aerline h - Ceylon sto med honom. Behöver bra ben, stabilt psyke och gärna lite större gångarter. Själv hoppar hon bra, är kvick och atletiskt. Bedömd 8-8-7-8-8 (stambokföring). Hon har lite brett ansatt hals, ngt sänkt i sin rygg och är inåttåad. Tror ni det skulle passa?
 
Sv: Carmargue

Har du betäckt med Carmarque? Jag såg att där kommer vara många avkommor efter honom i Falsterbo, ska bli spännande att se dem.
 

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
678
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 934
Avel Hej. Jag söker efter gul hingst som inte är från verbena Dressage då jag tänkte betäcka 2 ston, och den ena med Zucchero. Vill inte att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 592
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
462
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp