Carland o Ustinov

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Laahra
  • Startdatum Startdatum
L

Laahra

Söker all sorts info om desa två hingstar!Har läst om dem på deras hemsida och även sett Carland live, men skulle gärna höra lite om deras avkommer både i Sverige och utomlands.Har ni bilder skulle de vara kul o se!

Sv: Carland o Ustinov

Vi har en -07:a e Carland-Concorde. Vi är riktigt nöjda med henne faktiskt. Rätt kort i kroppen, ädel och med lätta rörelser. Av de avkommor till det här stoet vi haft är detta den bästa.

Vi valde Carland efter att ha sett honom i BT. Han verkade oerhört ridbar och med väldigt scope. Hans goda temperament har ju också framhållits på hingstvisningar. Exteriört har han lite kort och kraftig hals, vilket kanske gör att hela hästen ser lite väl "rejäl" ut, men är annars mycket trevlig tycker jag.

Så här såg vår pålle ut som föl:
http://www.frisegarden.se/bilder/Cantara_10days2.jpg

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 892
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 235
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 905
Senast: mamman
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 919
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka