• Avel
  • Trådstartare Trådstartare nagellina
  • Startdatum Startdatum
N

nagellina

har ett sto efter magini-sweet maruhu xx, tänkte mig ett litet cardento busfrö nästa år förhoppningsvis! är det någon som tycker något bra eller dåligt? är så himla kul att bolla ideer och åsikter

Sv: cardento

Finns Cardentosperma att tillgå i Sverige i år? Han är tillbaka hos VDL men det kanske finns någon importör?

japp han finns att tillgå i sverige men dom vill bara skicka fryst till mig eftersom jag bor så långt norr ut....suck

Det skulle jag ta som positivt! Schysst av hingsthållaren/importören och säga det direkt så slipper du kanske onödiga skick med sperma som är för gammal.

Annars finns det ju fler fina svensk stationerade hingstar, har inte Cardento en eller ett par godkända söner? :idea:

Jag har bara gott o säga om cardento, dock är jag partisk eftersom jag själv har en cardento-rastell avkomma.

De du skulle kunna kika på är Cyklon, tycker de är en spännande avkomma till cardento med cortus på mödernet.

hmm nu kanske jag har ändrat mig.....:o....Camaro M är ju en riktigt fin kille..... varför är det så svårt att bestämma sig? jag har ju bråttom ju!:crazy:

har ett sto efter magini-sweet maruhu xx, tänkte mig ett litet cardento busfrö nästa år förhoppningsvis! är det någon som tycker något bra eller dåligt? är så himla kul att bolla ideer och åsikter

måste bara rätta mig själv:o:o:o stoet är efter magini-grey mahrhu xx

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
527
Senast: Nikan
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 983
Senast: Lavinia
·
Avel Ser ofta i annonser för ston att hon är en bra mamma, om hon fått föl. Vad betyder det egentligen? Hur är man en bra mamma-häst? Hur är...
Svar
8
· Visningar
1 525
Senast: Habina
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
992

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka