Candle King

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare AraSlei
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 763

AraSlei

Trådstartare
Eftersom att sökfunktionen inte vill funka för mig idag, så chansar jag på att det inte finns någon tråd om denna hingst, annars får ni gärna länka.

Jag är lite sugen på en 4-åring e Cardento ue Candle King. Cardento vet man ju vem det är (;) ) men Candle King har jag inte hittat något om alls.

Någon som har en aning, och vill berätta lite om denna hingst? Det enda jag fått fram är att han är irländare :)

Sv: Candle King

Candle King var född 1980, fux, 170 cm e. King of Diamonds u. Fairy Candle ue. Prefairy xx uu. Candy Sweets. Han fick ca 340 registrerade avkommor.

Sv: Candle King

tack! :)
Vet du något om avkommornas prestation, eller om hans egen prestation?

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
679
Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 370
Senast: Sassy
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 359
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka