Campesino (holsteinerhingst)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare gylle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 829

gylle

Trådstartare
Någon som känner till någon info om Campesino (holst) e. Capitol I - Sacramento Song** - Tin Rod **, resultat från hinstprover, tävlingsresultat, om han lämnat några bra avkommer osv.
Kikat lite på ett avelssto efter honom men känner dåligt till vad det är för hingst (stammen talar ju för att det skulle kunna vara något riktigt trevligt).

Sv: Campesino (holsteinerhingst)

*google är din vän*

Han står i USA, har själv tävlat grand prix. Den mest framgångsrika avkomman är Carlos Boy, som går världscupen. Och ett knippe framgångsrika fölungar som gått bundeschampionat och så. Han är född 1990, exporterades till USA 1997.

Här är en video på honom som sjuåring. Ser rätt trevligt ut.

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 342
Senast: Masse
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 750
Senast: LovingLife
·
Hundavel & Ras Jag har smått börjat spana efter en ny hund och börjat kika på lite raser, men jag hittar ingen som känns som riktigt min sort. Jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 638
Senast: Nattfjäril
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 187
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka