Cabejo täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Natali
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 6 738
Sv: Cabejo täcken

Är inte helt säker, men jag fick täcket när jag köpte mitt vbl förra året. Påminner om et typiskt "travtäcke" - det är ett stalltäcke med min hästs namn på sidan. Jag bara älskar det täcket och vill ha tag på fler till mina andra hästar (och till butiken).

Hittade telefonnummer till själva företaget;

033-26 93 04
Fax 033-26 93 04

JA :bump: där fanns det Cabejo täcken, problemet är att dem har inte lagt ut storlekar eller färgval på sidan :mad:

Men är du nere i malmö någonting? Det är de som Jägersroshoppen säljer!

Ja ska ner till Malmö den 1 juli - aha, ja men då får jag ta mig en tur in om dem då och kolla runt lite :)
Men jag skulle vilja ha tag på producenten också (fick tel nr i denna tråden :bow: )

Skall kolla in sidan med en gång - hinner inte att beställa täcken från Jägers, är i malmö över 1 dag bara.

Jo jag kom på det. Kan du inte visa bild på vilket täcke du är ute efter?

Har bilder på mitt täcke (Cabejo) men får inte lagt ut det här på Buke. Men det liknar på denna:
20000a.jpg

Ajdå, såg precis att bilden på täcket är av ett Finn-Tack täcke och inte Cabejo - men designen är likadan men av annat material än jusst Finn-Tack.

Liknande trådar

Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
694
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 412
Senast: Emuliiaa
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Om det skulle bli fortsatt ridning för mig, så funderar jag på en ridkjol. Men tittar lite mer på den här typen (fast med benremmar... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 302
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny på Buke
  • WE-tråden