Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Byta till \"gasfjäder\" på hästtransportens baklem
Jag har ett Umesläp från -95 med "vanliga" fjädrar i baklemmen. Skulle vilja byta till "gasfjäder" istället så att den blir lättare att öppna och stänga. Är det någon som vet om det är svårt?
Re: Byta till \"gasfjäder\" på hästtransportens baklem
*Du får slå mig om vi ses någon gång * Men din transport har ingen lem (armar och ben & så), däremot kan den ha en(eller flera) läm(mar).
Har aldrig sett en transport med gasfjäder till baklämmen. Du kan få en mer lätthanterligare läm om du byter till en fräsch vanlig fjäder (kompisen gjorde det på sitt Ume och det blev väldigt trevlig att hantera).
Re: Byta till \"gasfjäder\" på hästtransportens baklem
Oj då! Du säger inget till min svenskalärare va´?!!
Jag vet ju inte säkert om det heter gasfjäder heller, men det ser ut ung som det man har till bakluckan på bilen så att den inte faller ner i huvudet på en när man öppnat....
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.