byta namn + ägare (worldfengur?)

Venus_in_Furs

Trådstartare
Ni som har koll på hur det ska gå till när man äger hästar på Island, vet ni hur man ändrar uppgifter i WF? Vi har beslutat att byta namn på vårt ungsto (familjen har svårt med uttalet..) samt att vi vill att företaget ska stå som ägare. När jag köpte mina ston, sa mina isländska vänner att hästar på Island endast reg. i WF och har inte pass, så det är då alltså endast i WF det ska ändras? Sen när vi fixar pass inför hemresan (?), sker rättelserna automatiskt? Någon som vet?:)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 852
Senast: Korven
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 520
Senast: Intejag
·
Skola & Jobb Ni ser rubriken... Jag är nära att bli erbjuden en ny tjänst på mitt jobb och jag får uppriktigt sagt nästan panik..! Jag vet varken ut...
Svar
12
· Visningar
1 189
Senast: Smulu
·
Anläggning Då nya människor ska flytta upp till stallet har jag fått i uppgift att förtydliga stallreglerna lite. Det står jättebra regler i...
2
Svar
20
· Visningar
6 361

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka