Byta klubb

saraaandersson

Trådstartare
Jag skulle vilja byta klubb,.. måste jag gå ur klubben som jag är medlem i nu? eller hur ska jag gå till väga? någon som bytt klubb förut mitt under året?

Sv: Byta klubb

I och med flytt så bytte jag klubb för ett par år sedan.

Jag anmälde mig som stödmedlem i den nya klubben och kunde då vara med på arrangemang och få nyhetsbrev osv. Sedan betalade jag fullmedlem efter nyår till nya klubben.

Sv: Byta klubb

Du behöver inte gå ur klubben du är medlem i nu, Du har ju redan betalat för ett fullt år.
De går dock inte att vara fullmedlem i två klubbar samtidigt (som jag förstått det) så du får vara stödmedlem i den nya klubben tills året är slut och därefter bli fullmedlem i den nya efter nyåret. Om du absolut vill byta "huvud" klubb måste du ringa och prata med din nuvarande klubb och be dem att du får byta. de är din nuvarande klubb som måste godkänna bytet.

Lite krångligt, jag hoppas du förstår?? annars får jag försöka förklara bättre ;)

Får man fråga varför du ska byta?

Lycka till!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att min vårdcentral har fått sin chans nu och jag behöver byta. Min nuvarande vårdcentral gick jag till för att det var...
Svar
9
· Visningar
547
Senast: hundtant
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 470
Senast: Nevermind
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
980
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar