Byta hästar på tävling?

Sparrisen123

Trådstartare
Kan man göra det? Jag och en kompis är anmälda till samma klasser. Nu vill vi byta så att hon rider min häst och jag rider hennes. Går det? Hur går man isåfall till väga? Kollar med arrangörerna på tävlingen eller innan?
Den är på lördag kanske jag ska lägga till...

Sv: Byta hästar på tävling?

Ja det är tillåtet. Gå till sekreteriatet och säg till att ni vill byta hästar så ordnar dom det. Lycka till :)

Sv: Byta hästar på tävling?

man kontaktar arrangören och säger att man vill byta och det får man så länge den klassen man startar inte har några speciella kvalregler, där de nya ekipagen inte är kvalade till. För sekreteriatet skull är det bäst att höra av sig så snart som möjligt. Underlättar administrationen på tävlingen mycket.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
502
Senast: MiniLi
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 054
Senast: Bison
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
514
Senast: sweep
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka