Byta golv i transport

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cordenia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 7 487
Sv: Byta golv i transport

Vänta och håll koll på det. Finns ingen anledning att byta hela golvet om bara det allra överesta är mjukt och det är längst ut mot kanten.

*kl*

Har precis bytt golv i min trailer. Köpte en 21mm skiva hos bygghandlaren för 1800kr. Tog sedan ut det gamla och använde som mall. Sen in med det nya=) Inte alls svårt, vi fixade det på en kväll...

Kontaktade Boj ang golv och det var tyvärr inte bara ett par hundralappar som skiljde i pris, utan det var nästan en tusenlapp :( och då ingick inte ngt arbete

beställer man golvet från BOJ skulle det kosta 4750:- och sedan frakt på 800:-

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
793
Senast: Cavallo
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
329
Senast: MiaMia
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 955
Senast: jemeni
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
922
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31