Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den som ligger närmastVilken bygghandel är bäst? Ska köpa presentkort till en kollega som bygger om. Funderar på Bauhaus eller K-Rauta.
Gillar K-Rauta. Men det är som LRF-medlem med rabatt.Vilken bygghandel är bäst? Ska köpa presentkort till en kollega som bygger om. Funderar på Bauhaus eller K-Rauta.
Jag sållar mig till skaran som säger att du ska välja den som ligger närmast till.Vilken bygghandel är bäst? Ska köpa presentkort till en kollega som bygger om. Funderar på Bauhaus eller K-Rauta.
Den som är närmast, men om jag ska in till närmsta större stad där det finns fler att välja på så väljer jag helst inte Bauhaus-butiken som ligger där. Det tar alltid fem gånger längre tid än jag tänkt, det tar en evighet att hitta någon att få hjälp från (vilket kan krävas eftersom de ibland själva har svårt att hitta produkterna/produkterna finns inte där det står att de ska finnas) etc. Det positiva med Bauhaus är att jag kan ta med hunden in, så jag har något att göra medan jag väntarVilken bygghandel är bäst? Ska köpa presentkort till en kollega som bygger om. Funderar på Bauhaus eller K-Rauta.
Gäller det VVS är faktiskt Hornbach svårslaget, t o m i konkurrens med proffsbutikerna (Dahls, Ahlsell etc). Även i andra fall väljer jag helst Hornbach (hos oss ligger de bredvid varandra) även om jag gärna beställer virke på Optimera eftersom jag inte orkar stå och sortera för att få rakt.
Annars har Hornbach ett väldigt brett sortiment, inte helt utan djup. Jag hittar oftast vad jag kom dit för. Tycke och smak styr ju t ex vilka badrumsmöbler en väljer, men det är en annan fråga...