Jag har druckit för mycket vni. För att vara tyst
Well....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har druckit för mycket vni. För att vara tyst
FörlåtEtc! Etc! Snälla etc
Det kräver nästan att din ekonomi antingen är beroende av ob tilläggen och extrajobbande och/eller att du helt enkelt gör orealistiska glädjekakyler och därför ständigt överraskas av "oförutsedda" utgifter.
Förlåt
Jag böjer huvudet i skam
Lindra skammen med ett glas vin!
Det glädjer mig.Jag har druckit för mycket vni. För att vara tyst
Det är lördag. Ta dig samman. Drick vad som krävs
Jag läste Drick vad som helst och såg @tornblomma med en dunk hembränt framför migDet är lördag. Ta dig samman. Drick vad som krävs
Jag läste Drick vad som helst och såg @tornblomma med en dunk hembränt framför mig
Jag läste Drick vad som helst och såg @tornblomma med en dunk hembränt framför mig
Med tanke på min restskatt borde jag skippa barberan och köra på dunken YOLO!
Scheisse billig!
Med tanke på min restskatt borde jag skippa barberan och köra på dunken YOLO!
Det värsta är att det lär hända igen.Lindra skammen med ett glas vin!
Och du kan lita på att vi ser det. Igen.Det värsta är att det lär hända igen.
Det går åt båda hållen, jag skrev också trevligt men du väljer att tolka det otrevligt. Jag tolkade aldrig ditt inlägg utan såg det väldigt neutralt. Det är just det här som är så spännande med texter på nätet..Men SNÄLLA. Det är bostadsbrist i hela landet. Gud vad otrevlig du är. Jag skrev så trevligt jag bara kunde och använde så du inte skulle ta det på fel sätt.
Lycka till med din ekonomi.
Ingen aning, jag betalar på e-faktura och vet inte hur man kollar gamla fakturor..Fast på din elräkning bör det finnas en uppgift på din årsförbrukning?
På min elräkning står att jag beräknas förbruka 4 677 kWh. Du borde ha motsvarande uppgift på din.
Vad är elnätskostnaden och vad är förbrukning?
. Med mina oäron!