Sv: bygga rockard
Det kan bli intressant med tanke på dina åsikter ifråga om att köra en låg rockard. En fråga i sammanhanget. Undrar hur du ser på slädkörning om du skulle prova på det?
LIA
Det är just för att få balans i tyckandet om rockarder som jag kände för att svara på dina påståenden i den här tråden. Om du vill kan vi jämföra körerfarenheter via PM!LIA, om du inte ser över hästen blir det svårt att lägga pisken korrekt, se hur hästen håller huvudet, bogen, frambenen och vart man ska, samt att undvika hinder på precisionsbanan.
Man både är en trafikfara och det är en trafikfara att bara ha en stor hästrumpa att titta på. Sätt själv en plywoodskiva i mitten av ditt bilfönster, ge dessutom bilen rädsla, tvärstopp, sladdrig ratt, flyktinstinkt och kasst trafikvett.
Bry dig helst inte om att svara på mina inlägg om du ändå tycker dem är strunt och utan erfarenhet. Jag har stor erfarenhet av rockarder, och att bygga om rockarder. JAG skulle aldrig utgå från en bilaxel, jag tycker det känns dumt att utgå från något fult och klumpigt, svårt att få till bra fjädring är det oxå, när man ändå ska lägga ner allt jobb det är att bygga en rockard. Kopiera hellre tidaholm, driveout, equus, flyinge etc.
Det kan bli intressant med tanke på dina åsikter ifråga om att köra en låg rockard. En fråga i sammanhanget. Undrar hur du ser på slädkörning om du skulle prova på det?
LIA