G
gullebarn
Tänkte kolla om ni har byggt några egna hinder? hur ni byggt dom osv.. kanske någon som har några bilder? behöver lite tips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dock finns inte de tre roligaste hindrerna med. Ett hinder som är ca 80 cm. Det är 4 stora ringar. Sen en grind som är ca 30 cm och en som är 60
Alla våra hinder i stallet är hemmabyggen Jättesuper fina
Dock är det ju världens finurligare gubbe som gjort dem oxå
Dock finns inte de tre roligaste hindrerna med. Ett hinder som är ca 80 cm. Det är 4 stora ringar. Sen en grind som är ca 30 cm och en som är 60
har tyvärr inga bra bilder på datorn, men det kanske syns lite på dom här bilderna iaf
fötterna till stöden gjorde vi genom att vi "gröpte" ut två stycken träbitar så att dom passade i varandra och sedan satte vi på vinkeljärn
hållarna är gjorda av hästskor.
nackdelen är väl att man bara kan hoppa hindret åt ett håll, för annars så kan inte bommarna trilla ner
intressant det där med hästskorna.. hur sitter dom fast?
Hur kan man göra såna där?! Han måste ju vara proffs lr nått
Haha, ja fråga mig inte, han är verkligen en klippaShitt vilka fina hinder ni har! Har ni köpt bommar å målat eller hur har ni gjort allt? Och hur har ni gjrot muren??
får jag bara fråga, men ör dedär en giraff i hörnet ?Jag o pappa håller på att bygga egna hinder... Vi har dock inte kommit så långt, har fått färdigt en grind, och 3 små " kryss" att ha som "fyll"... Sen så har vi köpt vanliga träbommar, som jag har målat... Stöden är från safety system, och det är även cavaletti bommarna som ligger på marken... Lite dålig bild, men syns väl lite iaf
Det är mina favvo-bommar och de orangesvartaJag gillar inte dom ljusblå/vita magic vägra ju på dom o höll på att springa på nån
För de e la hageby?