Bygga egen paddock

Pottery

Trådstartare
Har planer på att bygga egen paddock, ca 20x40 (ev lite mindre)
Har ni några tips på bästa underlag, och hur man får paddocken byggd så billigt som möjligt, men även hållbar. Inga översvämningar, men lite pölar tål man, ogräs spelar inte särskilt stor roll om det blir eller inte, bara det inte blir en djungel ;)

Jag har en ridbana hemma där de hade grävt 60 cm och bara fyllt sand, således förskräcklig att rida på och inget attrekommendera. Vi räddade den med att lägga på naturgrus och stenmjöl och nu är den fin, just naturgrus binder lera eller annat i underlaget och är väldigt trevligt tycker jag, med stenmjöl uppepå då :) kan tro att släta ut och sedan köra den varianten hade nog blivit en bra budgetbana :)

Sök på forumet.....det finns massor med trådar redan som antagligen svarar på dina frågor.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 515
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 586
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 850
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 225
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka