Bygga agilitybana

mian1

Trådstartare
Finns det någon som har byggt en och har bra tips på hur man får balanshindrena hyfsat lätta och "delbara"?
Har en gammal agilitybok med mått och tydliga bilder för den som vill bygga själv. De skriver om hur viktigt det är att lätt kunna flytta hindrena för att ex. kunna ställa in dem och att man ska göra balanshindrena stabila, men möjliga att flytta eller att fälla ihop. Fast de beskriver inte hur man bäst gör det.

Sv: Bygga agilitybana

Jag har gjort pinnar som jag gjort spettsiga i ena änden som man slår ner i marken, sedan satt små spik på sidan där jag lägger bommarna på (rundstav :D)!

Mvh
Emma

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: Myzan87
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 892
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 867
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 120
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka