SmizzSpeedy

Trådstartare
Har funderat på bygdetrav litegrann. Har en varmbloding o bor i Värmland. Nån som varit i Ransäter på tävling? Måste en "riktig" kusk köra eller får man köra själv som ägare? Vad kostar det? Hur anmäler man sig o sin häst? :confused:

Sv: Bygdetrav

hej jag ahr tävlat många gg i Ransäter.. du måste ha någon licens endra B-tränare, eller kör eller montélicens ananrs får du inte köra, då får du sätt yupp någon kusk=)

Kram

Sv: Bygdetrav

Du får starta ditt vbl så länge den är inregistrerad hos STC och i tävlingsbar ålder och skick

Måste en "riktig" kusk köra eller får man köra själv som ägare?
Så länge minst har b-licens får du köra. (A-F gäller)

Vad kostar det? Brukar vara gratis
Hur anmäler man sig o sin häst? Brukar komma upp proppar i och omkring aktuell bana, hemsida ev i "riktiga" propphäftet

/nilema som just sitter med STC's regelverk för bygde-/propagandatrav framför mig

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
309
Senast: Unafraid
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 297
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 878
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar