BUS som inte luktar skunk

Ainon

Trådstartare
Finns det någon BUS som passar oss som är likbleka och endast ger en gradvis uppbyggnad av lite färg som Dove summer glow (den ljusa varianten) men som till skillnad från den inte Stinker.
Får såklart inte heller vara sådan att man får vita fläckar då man tränar och svettas (här är ju Dove super!)

Behöver något som gör att jag inte ser genomskinlig ut men kan inte använda Dove regelbundet då jag inte har lust att gå runt och lukta illa på jobbet ;)
 
Jag tycker inte dove luktar nått speciellt alls och definitivt inte att den stinker, så det är lite som att fråga hur långt ett snöre är. Dvs lika många svar som användare som svarar :D
 
Finns det någon BUS som passar oss som är likbleka och endast ger en gradvis uppbyggnad av lite färg som Dove summer glow (den ljusa varianten) men som till skillnad från den inte Stinker.
Får såklart inte heller vara sådan att man får vita fläckar då man tränar och svettas (här är ju Dove super!)

Behöver något som gör att jag inte ser genomskinlig ut men kan inte använda Dove regelbundet då jag inte har lust att gå runt och lukta illa på jobbet ;)

Den enda BUSen som jag inte tyckt luktat gammalt solarie är Fake Bake. Jag har dock bara använt deras mörkare. Så jag vet inte hur ljusa de ljusare är.
Men det kan vara värt att kolla kanske?

Håller btw med om att Doves luktar solarie den med.
 
@tuaphua Jag vet att du brukar nämna Fake Bake när BUS-frågan är aktuell så jag tänkte fråga vilken sort du rekommenderar? Dessutom är jag nyfiken på var du brukar köpa den :)
 
Den enda BUSen som jag inte tyckt luktat gammalt solarie är Fake Bake. Jag har dock bara använt deras mörkare. Så jag vet inte hur ljusa de ljusare är.
Men det kan vara värt att kolla kanske?

Håller btw med om att Doves luktar solarie den med.

Ska ta och leta rätt på den i någon butik och prova, tack för tipset:)
 
Finns det någon BUS som passar oss som är likbleka och endast ger en gradvis uppbyggnad av lite färg som Dove summer glow (den ljusa varianten) men som till skillnad från den inte Stinker.
Får såklart inte heller vara sådan att man får vita fläckar då man tränar och svettas (här är ju Dove super!)

Behöver något som gör att jag inte ser genomskinlig ut men kan inte använda Dove regelbundet då jag inte har lust att gå runt och lukta illa på jobbet ;)
Att komma undan BUS lukten är omöjligt eftersom det är ämnet som färgar huden som ger den speciella lukten, och det kommer således att finnas i alla BUS produkter. Dock så kan vissa märken vara bättre på att dölja den lukten åtminstone de första timmarna. St Tropez är ett märke som jag tycker gör detta bra. Tyvärr är det rätt dyra produkter
 
@tuaphua Jag vet att du brukar nämna Fake Bake när BUS-frågan är aktuell så jag tänkte fråga vilken sort du rekommenderar? Dessutom är jag nyfiken på var du brukar köpa den :)

Jag har ju noll eget pigment och vill vara rejält brun. Så den som jag använder kan bli för mycket på människor som har mer eget pigment. Alltså vågar jag inte rekommendera åt andra.
Jag har använt deras gelé.
Den har jag beställt från England. HQhair och Lookfantastic har jag använt.
Gelén luktade en period, något år, citron. Luktade typ citronskurmedel. Då luktade det faktiskt inget bus om en alls.
Men de bytte av ngt skäl tillbaks till oparfymerat.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp