JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Burton i ledning efter tuff Burghley-terräng
Moderator
Hästnyheter
Medan OS-vinnaren utgick och ledaren Mark Todd föll av steppade Oliver Townend upp på fyrstjärniga Burghley Horse Trials. Se hans...
Hästnyheter
För 30 år sedan vann Mark Todd fyrstjärniga Burghley Horse Trials för första gången. Nu har han tagit ledningen i samma tävling. ...
Hästnyheter
En av de få fyrstjärniga tävlingarna står för dörren och för Sverige rider Ludwig Svennerstål med Balham Mist. Spana in banan som väntar...
Hästnyheter
Rankingtvåan Christopher Burton hade en rejäl ledning när fyrstjärniga Burghely skulle avgöras med banhoppningen. 16 nya straff spelade...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Men be uppfödaren om hjälp att ställa honom? Jag kan inte ställa ut mina hundar men när uppfödaren ville så tillhandahöll jag hunden...
Tantan
24 minuter sedan
Svar: 943
Visningar: 53 280
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Det är verkligen din tur att ha flyt nu!
Håller tummarna för att han är lite sen bara!
farin
33 minuter sedan
Svar: 688
Visningar: 46 735
Hund
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg Tja, hobbyhäst kanske passar, deltar emellanåt på träningar inom både hopp o dressyr, ska testa we nästa vecka. Men det är bara när jag...
NOC14
2 minuter sedan
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Nej, det finns inget rätt eller fel i konceptet, men jag tycker personligen att det är fel att gnälla på att folk vill ta betalt.
En...
skiesabove
19 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Samtidigt, på internationella tävlingar I SVERIGE så ser vi samma problem.
Bakom kulisserna: Här kontrolleras stjärnan i Stockholm...
Fiador
Idag kl 10:59
Svar: 170
Visningar: 9 518
Grenar