Burströ till Teddylöwen?

carmarnic

Trådstartare
Vad är bäst att ha som burströ till en sån pälsboll? Har spån nu men det sprider hon ut över hela lägenheten + att hon har spån i hela pälsen. Halm fastnar ju också i pälsen och det kan ju inte vara så kul för henne heller att inte lyckas hålla sig ren.. Vad använder ni som har en Teddylöwen för strö?

Sv: Burströ till Teddylöwen?

skulle tro att toalätt funkar bra :) det är ju tyngre än spån och borde därmed inte fastna i pälsen!

Okej, det måste jag testa! Kan man köpa det på vanliga mataffärer eller vart köper man det?

japp det kan du göra!
annars är ju en hel säck att föredra när man har kanin, 55 l eller vad det är.. kolla på närmsta djuraffär!

(om inte toalätt finns, så leta upp nåt annat papperspellts strö)

hejsan. jag har nått liknande. fast jag köper mitt på granngården. tror de me e en 55 liters säck. hade me de problemet innan me sågspån. hoppas du hittar nått.

Jag har halm...enda problemet med det är att det fastnar i pälsen. men jag har ju en liten borste! du har väl en borste? :smirk: annars får du en end stor tova!:D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 158
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 351
Senast: Hellhound
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 758
Senast: Sasse
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 196
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar