Det är inte mycket som kommer från kulhålet. Har varit med om flera vanliga mindre sårskador som blött betydligt mer än så.Det blir ju blod som kommer att rinna ut ur huvudet på hästen efter den har dött också om den är bultad....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte mycket som kommer från kulhålet. Har varit med om flera vanliga mindre sårskador som blött betydligt mer än så.Det blir ju blod som kommer att rinna ut ur huvudet på hästen efter den har dött också om den är bultad....
Det kommer även blod ur näsan på dem efter bult. Men inte heller det är ju några mängder. Men bra att veta så man är förberedd.Det är inte mycket som kommer från kulhålet. Har varit med om flera vanliga mindre sårskador som blött betydligt mer än så.
Det är inte mycket som kommer från kulhålet. Har varit med om flera vanliga mindre sårskador som blött betydligt mer än så.
Alltså, jag både förstår och inte förstår gårdsägaren. Det är ju inte som att de inte tillhandahåller avlivningsmöjligheter för jag KAN ju avliva med injektion om jag vill.Jag tycker att man skulle vara skyldig att tillhandahålla avlivningsmöjlighet när man hyser in andras djur.
Är det såhär på många ställen? Vad är det som gör att det är just blodet som är ett problem?
Det går alldeles utmärkt att spola undan blodet när det är plusgrader ute.
Fick vid ett tillfälle hämta en kompis häst, köra henne till mig och avliva henne här för att de inte tillåter att hästar avlivas på anläggningen där hon var installad.