Bullterrier

manhattan_2006

Trådstartare
finns det någon här som har en bullterrier eller kanske flera? Tycker det är så extremt sällan man ser andra som har bullar, vilket jag tycker är lite konstigt och tråkigt. Vi har en bullterrier hane på snart två år hur söt som helst. Lägg gärna in bilder på era och berätta om dem.

Sv: Bullterrier

Har ingen men skulle jättegärna ha en!

Varifrån kommer din?

Bowlerhats kennel
tycker det verkligen är en underbar hundras dem är väldigt roliga och söta som socker:D

Hej.

Min bulle valp föds förhoppningsvis om 3 veckor, jag har haft bulle förr, men han gick tyvärr bort 2001. Underbara hundar.

Jag har en "granne" som föder upp såna...och Nja.....antingen älskar man dom eller inte :D
Personligen tycker jag dom ser underliga ut, som en blandning mellan gris o grävling typ.....

Jag vill ha en :love: Har alltid velat det. Men så blev det Amstaff istället, och nu har jag en Staff också. Nästa hund blir en större variant, eftersom husse får önska litegrann också. Men någon dag ska jag ha en Bullterrier!

Grannen har en, olydig men så fruktansvärt söt så det finns inte :love:
Tyvär har den hunden avskräckt resten av familjen på bullar så det blev ingen trots tappra försök :(

Men någon dag ska jag ha en bulle !

Jag har en miniatyr bullterrier som heter Svea. Hon fyller snart 1 år och är världens goaste.

Fnattar genom livets härliga dagar och ska absolut ligga och sola. Får hon inte sova under täcket så sitter hon brevid kudden och stirrar på en tills man låter henne sova där.

Ibland så tror man att hon är en katt för hon smyger, leker med tassarna och gör ifrån sig konstiga jamande ljud :rofl:

Här knager hon på syrran Sagas ben:

Länk

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 628
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 540
Senast: Cissi_ma
·
Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
582

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka