Bula som inte försvinner!?

Koltinna

Trådstartare
Jag har en dotter som är 2 år, och för lite mer än 1 år sedan när hon lärde sig att gå så hände det en olycka där hon smällde huvudet i en hård bordskant, vilket resulterade i världens konstigaste största bula i pannan. Vi åkte in till akuten och dom konstaterade att det inte var någon fara, utan det att det bara var en rejäl bula.
Som sagt har det gått lite mer än 1 år sedan detta hände, men hon har fortfarande en liten skugga och är lite "svullen" i pannan. Hon har inte ont eller har några men av det vad jag har märkt.
Borde inte det försvunnit vid detta laget? Är det något man borde kolla upp hos läkare? Är det något som försäkringen kan täcka?

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 712
Senast: Twihard
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 808
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 601
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar