Bukevalpar kommer idag

Gnist

Trådstartare
Den glada uppfödaren får uppdatera senare om vad det blev och hur många, men under tiden som tiken valpar kan ni ju roa er med att gissa nick, ras och antal :D

Sv: Bukevalpar kommer idag

prillan, jämthund, 8 st (5+3)

(vet inte ens om hon väntar valpar, men det känns som så...)

En sådan där liten brun terrier eller vad du nu hade?
:angel:

Jag vet:angel:

Säger bara igen, stort grattis och jag väntar med spänning på foton, eller än bättre, jag hoppas kunna komma iväg dit innan puppisarna flyttar hemifrån.

Jag är så dålig på att gissa, jag föreslår att du ser till att det landar massor med valpbilder i denna tråden typ... NU! :D

*väntar*

Det verkar som att jag får gå in och uppdatera! Jo, det var Setter och det föddes 7 valpar, men tyvärr en som dog. Hedda vilar nu och valparna diar. Jag är inte säker på att hon är klar riktigt än. Bilder får ni se senare. Könsfördelningen blev 4 tikar+3 hanar.

Lämplig mängd och lämpligt antal och fördelning med andra ord ;)

Det verkar som att jag får gå in och uppdatera! Jo, det var Setter och det föddes 7 valpar, men tyvärr en som dog. Hedda vilar nu och valparna diar. Jag är inte säker på att hon är klar riktigt än. Bilder får ni se senare. Könsfördelningen blev 4 tikar+3 hanar.

Men jag tror jag avlider. :love: Ska INTE gå in i den här tråden och kolla sen det är en sak som är säker *Rycker redan i settertarmen* :D

Håller med! Jag sitter o väntar på att min blivande settervalp ska födas, har dock bara gått tre veckor sen parning så det är ju inte säkert att det blir nåt... Men valpabstinensen är stooor!

En jäkla tur att mamma inte håller till här, hon blir helt till sig så fort hon ser irl.settervalpar (eller settervalpar öht, men värst är det med irländarna!)

Grattis till valparna, jag ser trots abstinensen fram emot bilder :banana:

Ja det var ju bra längesen man var med valp! (De två senaste irländarna var omplaceringar) Men det finns ju inget sötare :love:

Är dom inte söta säg?????

Picture543.jpg

Awww :love::love::love: Så söta!!

Väntar själv efter valpar :D En vecka kvar! :)

:love: valpsuget minskar ju inte precis när man ser en bild som denna!:love:

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 282
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: animalasia
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 263
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 592

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka