LindgrenV
Trådstartare
Jag är en sucker för utmaningar och tycker sådant är lite roligt - ännu bättre är ju om det är en utmaning som i slutänden leder till en förbättring av något slag. Det finns en miljon olika sätt att utmana sig på, och det är nog fler än jag som utmanar sig själva! Så jag tänkte vi kunde ha en samlingstråd, där vi delar med oss av våra utmaningar och peppar varandra. Det kan vara vad som helst - att äta långsammare, träna mer, diska direkt efter maten, våga prova nya saker, komma över en rädsla etc. Det finns inga gränser!
Det jag tänkte kan vara bra med en sådan här tråd är att alla olika utmaningar kan vara med men man kan ändå peppa varandra, trots att man inte har samma utmaning. Har någon annan en utmaning du vill hoppa på och vara delaktig i - varsågod! Det viktiga, och roliga, är att dela med sig och peppa varandra
Så, vad är din utmaning?
Dela med dig av målet av utmaningen, hur den ska genomföras och uppdatera hur det går. Tror det är mycket roligare att dela med sig än att hålla det för sig själv
Det jag tänkte kan vara bra med en sådan här tråd är att alla olika utmaningar kan vara med men man kan ändå peppa varandra, trots att man inte har samma utmaning. Har någon annan en utmaning du vill hoppa på och vara delaktig i - varsågod! Det viktiga, och roliga, är att dela med sig och peppa varandra
Så, vad är din utmaning?
Dela med dig av målet av utmaningen, hur den ska genomföras och uppdatera hur det går. Tror det är mycket roligare att dela med sig än att hålla det för sig själv