Buketräffar vid årets hingstpremieringar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Buketräffar vid årets hingstpremieringar?

Jag har tänkt se specialraserna på Grevagården 4-5/3 och bor ganska nära så jag behöver inte samåka. Däremot så har jag övernattning att erbjuda.
Jag är dataanalfabet och fattar inte det här med pm men min mailadress är madeomoiselle.eng@hotmail.com.
Skulle vara kul att träffa lite folk, vet inte om jag får med mig nån bekannt dit och jag tycker inte det är så roligt att sitta där själv.

Jag ska i alla fall till Grevagården den 1-2 april och titta på connemarahingstarna.

Är det någon som åker från Dalarna ner till Grevagården för att titta på ridponnyerna? Och förresten finns det någon lista på nätet vilka som ska visas?

Nu har jag rensat bort alla Flyingeinlägg i tråden, så blir den mer överskådlig för övriga! :D

Det är avelsvärdering på Axevalla 6-7 mars för varmblodiga travhingstar! :idea:

I Sundsvall anordnas även 3årstest för ponny & Svenskt Halvblod den 13:e (ev 14:e) maj.

Senast ändrad av en moderator:

finns det nån hemsida där man kan kolla vilka det är som ska ställas ut och tider och så? Shettisarna då förståss

tack! Men nu har det ändrat sig här så att jag kommer inte kunna komma på visningarna på grevagården den 9april. :( :cry:

Kommer det vara några mer visningar av shettisar senare i vår/sommar???

Inga fler avelsvärderingar för hingstar i vår/sommar. Däremot är sommaren späckad med utställningar, läs mer om det här: www.shetlandsponny.se

Nästa avelsvärdering för hingstar brukar vara i september, de två senaste åren har det varit i Värnamo och Örebro.

Habina skrev:
Jag skall göra mitt allra bästa för att ta mig till ridponnyernas premiering, men då gäller det att jag antingen får tag på vettiga tågbiljetter, eller att någon vill samåka från Mälardalen...

Nu är väskorna packade och väckaren ställd på 05:00. Vid sjutiden imorgon går tåget mot Skövde och ÄVENTYRET! :rofl:

Jag är tjejen som ständigt bär på en röd mapp, min hemmagjorda förteckning över alla hingstar. Förmodligen har jag blåa jeans och en röd tröja. På supén kommer jag dock ha grå långklänning med huva. Kom gärna fram och säg hej! :) Jag bits bara ibland... :angel:

Vill ha information om ridponnyerna nu i helgen 10-12/3 på Grevagården. Ingen som är/varit där??

carinah skrev:
Vill ha information om ridponnyerna nu i helgen 10-12/3 på Grevagården. Ingen som är/varit där??
Vet hittills att det var flera strukna, tex nr 2, 8, 11, 15,16 (se ASRP:s lista över anmälningar om ni ej vet vilka jag menar). Vita Nova's Hanassie och Derbino fick båda A. Resten meddelas imorgon. Jo, Jarno blev godkänd veterinärt så han är nu gdk.

Något intressant från RP i helgen, hur har det gått?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Halvblodens bruksprov är avklarat, nu är det ponnyer ochg övriga raser som står på tur! Datum och platser finns här nedan, vilka ska...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
11 063
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka