Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag besväras av arbete hela sommaren så det är endast helger som funkar
Så typiskt! Jag har två lediga helger i juli 15-16-17 och 29-30...Det verkar som om en helg är lämpligast (fast jag vet att @tornblomma har svårt med dem)?
Tar vi på en fredag så finns det ingen helg som inte fungerar för mig, jag måste kunna stå upp tidigt på morgonen söndagarna den 17:e och 31:a juli så det är därför de datumen inte fungerar
Efter midsommar är väl bäst vädermässigt sett, juni kan ju vara lite knasigt med vädret.
Så typiskt! Jag har två lediga helger i juli 15-16-17 och 29-30...
Jag kommer gärna! Helg passar bäst utom när P&L är vid den 7-9 juli.
Ååååh vad jag vill vara med. Kan man delta utan bil? Och med en liten sur brun katt?
@Thomasine: Jag har som sagt två kissar. Den ena kommer nog inte att synas (hon är rejält skygg när det är för mycket folk) och den andra var visst med på en selfie förra året... fast hon är heller inte påträngande.
Kör jag så finns det platsKan man ta sig till det härliga spektaklet via kollektivtrafik?
Det var ju det här med att vara körkortslös stockholmare också
(Ja, om jag inte lyckas gömma mig i @Ninnururs baklucka förstås )
Kör jag så finns det plats
Får jag lifta med dig också? Om det blir en helg jag kan förstås men Juli ser än så länge bra ut.Kör jag så finns det plats