Buketräff Skåne?

GardenAngel

Trådstartare
Hej vänner!
Jag förstår att de flesta av er nu ba "Whai postar GA en skånetråd?!" Jo, jag har nämligen gått och blitt skånska!! :eek: Långt från Dalarnas berg och skog.
Och jag har inga vänner här, om sanningen ska fram. Känner bara min sambos familj och ungkarlskompisar. Pluggar på distans, så har inget naturligt sätt att träffa folk.

Så jag tänkte höra om det finns intresse för en buketräff i Sydlandet?
Inte så att jag raggar ny BFF, men kan va kul att ses ändå :)

Sv: Buketräff Skåne?

+ Araminta

Kul, kul, KUL!
Om vi är många representanter från Sydskåne kan man ju försöka sikta in sig på Malmö eller Lund då :)

När skulle denna buketräff äga rum i sånna fall? :)

Är i Australien nu, kommer från Västerbotten och har gått skola i Skåne i tre år så kanske kan räknas som en skåning i vissa sammanhang? :bump:

Eller det kanske bara är önsketänkande :D

Ja, säg det! Jag är lonesome hunter all day, every day - nästan..!
Hur länge är du down under? Kommer du tillbaka till Skaune efter det?

Edit, Det jag menar är "Gärna så snart som möjligt". Men jag har inga planer på att flytta härifrån så det kan blir senare också :)

Senast ändrad:

Jaa gärna Malmö för min del, men kan självklart ta mig till Lund också :)

Vad tänker vi? Picknick i solen kanske? :D

Jag är på! Jag bor i Lund. så i Lund/Malmö vore trevligt. Är fattigare än en kyrkråtta just i April men det löser sig..

Jag stannar här till mitten/slutet på Maj :)

Har en Skåne resa bokad och betalt sista helgen i juni men det blir bara en snabbvisit eftersom att jag jobbar på veckorna, sen har jag planerat en till snabbis första helgen i augusti och sen en längre trip när jag tänkte ta en "liten" roadtrip till fina skåneland! Detta blir nog iofs inte förens i september, jag är lite tidigt ute :D

Men vad skadar flera buketräffar? :D

Jag hänger också gärna på lite beroende på datum. Bor i Lund och kan väl ta mig lite vart som helst inom länet. :)

Amen hallå! Jag är ju också Trelleborgare, som pluggar distans! Vi kan ha pluggträffar! ;)
Jag har däremot fullt upp för jämnan, men träffas gärna!

Jag är på!

Och du är från Dalarna?? Det visste jag inte, men det är jag med! Bott i Skåne i fem år nu (men snart räcker det).

Jag bor i Hässleholm, men är flyttbar! Och 26-27/4 passar fint för mig med.

//r

Jag bor i Staffanstorp så Malmö-Lund låter finfint :D Helgen 26-27 april är dottern hos sin pappa och det är ingen fotboll som krockar. Dock kanske jag jobbar och det vet jag ju såklart inte än :crazy:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka