Buketräff Skåne (malmö) fredag 28/8

Låter lovande, jag tror jag är tillgänglig efter 17!

Ska vi satsa på Malmö eller Lund, och vad göra? Vid den tiden brukar jag vara sugen på mat.... Just saying...:angel:

Ska ni inte besöka bruks-sm? :)

Hade varit jättekul, men själv är jag upptagen lördag-söndag och @Migo har ju redan rymt igen vid det laget. På fredag verkar det bli för sent.

Vid den tiden brukar jag vara sugen på mat.... Just saying...:angel:

Jag är pank... Just saying... :angel:

(Och nej, ":angel:" betyder inte att ni får betala, utan jag menar bara att blir det för dyra planer får jag dra mig ur. :o :))

(Dessutom är jag vego, bara för att krångla till det ytterligare när jag ändå håller på! :laugh:)

Åh vad ni är bra, som räddar både underhållning, matinköp och proviantering åt mig! Nova låter jättebra! Kl 18?

Funkar för mig! Om du vill handla hundmat så stänger Satchmos 18.30, så bäst att ta det först dock. Jag har ingen erfarenhet av att köra husbil, men min gissning är att det är lättare att parkera på gatan utanför?

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 441
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 520
Senast: fixi
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 399
Senast: Badger
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 026
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar