Buketräff i Skövde vetja!

Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Alltså, jag kan kanske klämma in en liiiiten kort träff på söndag. Men just nu så är jag nästan folkilsk av brist på sömn och för gott om att göra. Tapetsering hela dagen idag. Jag hjälper till att fixa mormor o morfars nya boende så vi kan flytta in till deras gård snart.

Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Nä korses - jag är otydlig förstår jag, jag är urusel på att utrycka mig på nätet. Det gör ju inget att det inte blir något - men det är troll i Skövdeträffarna.
Vi får väl försöka någon annan gång.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 517
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 132
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 878
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat