Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe klart du får! Jag tycker inte ens att vi ska ha barnkrav, men behåller ändå gärna tråden här på förälder eftersom det mest är här jag hänger
Du kanske känner till Boulonger? går det att vara där?
Min ungefärliga tidsfrist ligger mellan 12 och 16, har inte bokat tåg än men måste vara i Malmö i måttlig tid. Vad tråkigt att din dotter är på semester! Hoppas du kan fixa nån annan, annars får vi väl komma och hämta dig och rulla ner dig till Boulonger
Jaha, då blir det lite svårare! Hoppas du kan lösa det ändå, annars får vi ta det när jag flyttat till Sverige!
Okej då vet jag tiden. Gulligt av dej men jag bor inte i Skövde utan en bra bit därifrån så det blir nog lite långt
Ja om nåt år eller två! Jag saknar både vänner och familj och min sambo har redan bott i Sverige i åtta år innan så han vet vad det innebär. Han trivdes jättebra där också, men vi flyttade tillbaka hit pga hans dotter, som då var 12. Nu är hon 18 och på väg ut i vuxenlivet, ska gå på universitet i en annan stad och sådär. Dessutom skulle jag vilja börja plugga igen, och det är inte direkt billigt här. Dessutom hoppas vi göra en liten vinst på huset vi byggt och kunna köpa något annat trevligt, på landet i Skåne någonstans
Om ni bor åt Mullsjö-hållet kan jag hämta upp er på vägen om du vill!
Ja absolut, vi ska bara fixa en massa med huset har sa det ar i toppkondition nar vi saljer det, hade ju varit kul att bli lite rik pa kuppen Nar det ar fardigt drar vi till Sverige!
kl
Ingen annan som vill folja med pa buketraff?
Jag skulle gärna vara med(även fast jag inte är så "känd" på buke för jag är ganska tyst) men tyvärr går det inte för mitt jobb, jag arbetar den helgen, då jag precis påbörjat nya jobbet vill jag inte ändra för mycket tider.
*suckar*
Hoppas verkligen ni får en jättebra träff med sol och mycket roliga diskussioner och kanke med lite delgivning efteråt till oss som missar den?