Buketräff i Lund - nu i helgen!

Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

:D Jag är inte ensam om att ha ett stundtals ganska slött jobb alltså!
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

I vanliga fall är mitt jobb lite körigare men under en månad sitter jag på en av fängelsets utbildningar. Jag kan inget om svetsning och svarvning så jag har ett renodlat bevakningsuppdrag. Det gör att det är rätt lugnt och stillsamt :)
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Förresten, vad ska folk läsa vid för institutioner? Känns som att det har betydelse för vad som ska guidas :p

Jag ska läsa vid huvudsakligen medicinska fakulteten men utbildningen är relativt tvärvetenskaplig (logoped). Aldrig satt min fot i Lund tidigare så guidning vore definitivt uppskattat även om jag troligen kommer ha varit lite kors och tvärs i stan redan innan vi ses pga visningar etc.

Men ska vi köra på kl. 19 på lördag då? Är folk fortfarande på? Jag har heller ingenting emot att göra två träffar av det, för de som inte kan på lördagskvällen.

Ser fram emot helgen - speciellt nu när jag verkar ha hittat sovplats också :D
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Jag kan kl 19, innan också så jag kan absolut tänka mig två träffar. :)

Det finns sovplats (soffa) hos mig för de som behöver förresten!
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Puffar till tråden lite.

Vilka är fortfarande intresserade av att träffas imorgon? Dagtid och/eller kvällstid? :)
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

På kvällen ska jag festa i Malmö med kollegor så det är isf tidig eftermiddag som gäller för mig. Egentligen så tidigt som möjligt så jag sen hinner piffa till mig inför kvällen :)
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Jag är på klockan 19. Ska vi bestämma en mötesplats?

Eventuellt tidigare också men har inte helt koll på planeringen ännu.
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Jag kan också vid 19.

Någon hyfsat central plats kanske är lämplig? Domkyrkan måste man ju nästan vara blind för att inte hitta till liksom. :D
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Låter strålande, mitt lokalsinne är ickeexisterande men blind är jag tack och lov inte ;) Vad säger Flixon?
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Åh vad kul :bump: Jag kommer vara den grönhåriga och troligtvis svartklädda långa tjejen. :D
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Då lär du bli lätt att hitta då :D Jag är den med mörkt hår och cykel, ganska anonym med andra ord :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp