Buketräff i Lund - nu i helgen!

Araminta

Trådstartare
Vilka vill hinka och när kan ni? :banana:

Deltagarlistan so far (från tråden "Allla vi som pluggar i Lund")
- Fazeem är i Lund från och med fredag
- Septicemia kan åtminstone på lördag.
- LadyCovergirl bor i Staffanstorp men offrar gärna ett par timmar i Lund
- Flixon har erbjudit sig som guide/ölsällskap lördag kväll
- Araminta är garanterat där lördag och söndag, eventuellt även fredag och/eller måndag.

Spontant känns Flixons erbjudande om guidning och/eller öldrickande lördagkväll som en bra början. Jag har en visning vid 18 men kvällen är ju lång. Helgen också för den delen.

Vad säger ni? :bump:
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Var ska du på visning? En tanke är ju att sammanstråla efter den, gå en sväng och kolla runt och sen ta en öl?
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Är vid Möllevången och det hela borde inte ta mer än en timma. Möter gärna upp med folk efteråt :)
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Jag hänger med! Har velat fram och tillbaka om jag skulle stanna till söndag eller ej, men en buketräff på lördag kväll måste vara en giltig anledning att vänta med hemresa. :)
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Jag kan nog på Lördag med om man får hänga med :)
edit, ska äta kräftor med familjen men kan vara i Lund vid åtta-nio om det ändå var planer på öl!
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Hmm, jag föredrar troligen en tidigare aktivitet. Tänkte ut och festa med kollegor i helgen och det är ju Big slap på lördag ;) Ska dock inte bestämma mig helt än.
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Förresten, vad ska folk läsa vid för institutioner? Känns som att det har betydelse för vad som ska guidas :p
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Jag ska läsa vid humaniora och teologi, men jag hittar redan lite hyfsat i stan så det är absolut inget måste att guida runt mig. Däremot hänger jag gärna på ändå, såklart. :D
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Jag har bott här i fyra år så jag behöver heller ingen guidning :p Men läser gör jag vid Juridicum :)
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Haha nä så mycket har jag koll på :D Du bor ju dessutom i Staffanstorp så jag had blivit förvånad om du behövde guidning ;)
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Man vet aldrig vad folk minns om en :p Du kan få guida i Staffanstorp istället. Jag kan åtminstone visa vilka som har bästa pizzorna och sushin :d
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Då får jag prova den någon dag! Idag blir det nånstans i Lund, jag jobbar... (ja, jag får sitta på buke på arbetstid :D)
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

De enda ställena jag hittar till i Staffanstorp är Willys, McDonalds och CityGross :angel: Var stammis på alla ställena när jag jobbade i Torna Hällestad haha.
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Ingen som ska flytta till Dalby? Där kan jag guida, för där är jag uppvuxen. Men numera bor jag på klostergården.
Insåg förövrigt att det blir svårt att hinna för mig på lördag tyvärr.
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Jag ska på visning i Dalby någon gång i helgen! Hittar helt okej där, eller ja, från Torna Hällestad till pizzerian ner mot stora rondellen, till Hemköp och till busshållplatsen :angel:
 
Sv: Buketräff i Lund - nu i helgen!

Jag ska på visning i Dalby någon gång i helgen! Hittar helt okej där, eller ja, från Torna Hällestad till pizzerian ner mot stora rondellen, till Hemköp och till busshållplatsen :angel:

Hah, okej. Säg till om du vill ha hjälp annars - jag ska ändå vara i stallet i Dalby på dagen :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp